Excursió al Talló

El passat dissabte, un grup format per Enric C., Javi M., Quim V., Jordi P., Carles B. i Miquel T. va realitzar una excursió al Talló, amb un recorregut circular de 9 km que va durar més de 4 hores. Van gaudir de magnífiques vistes al Comanegre nevat i un bon esmorçar.

Primer aniversari d’Argelaguer en transició

El bloc Argelaguer en transició (AeT) va néixer el febrer de 2012 per conscienciar sobre la crisi econòmica i la necessitat d'actuar. En el primer any, s'ha fomentat la col·laboració comunitària i s'han proposat accions per adaptar-se a una nova societat amb recursos limitats. La participació ha crescut gradualment.

Travessa Beget – La Menera

El passat dissabte, Joan R., Enric C. i l'autor van caminar d'Argelaguer a Beget, passant pel coll de Malrem cap a La Menera, França. Aquest camí rememora la travessia de molts catalans el 1939. Després de tres hores i 8,5 km, van descansar abans de tornar pel mateix recorregut.