
No volem salvar el món tal com és, sinó imaginar com es podria habitar el món que ve.
L’objectiu de principal d’Argelaguer en Transició és conscienciar als veïns i veïnes d’Argelaguer sobre la necessitat d’actuar i crear un grup de treball per abordar les conseqüències de la fi del petroli barat i abundant, el canvi climàtic i l’esgotament de l’actual model econòmic.
A Argelaguer en Transició reflexionem, analitzem, fem propostes i impulsem accions per aprendre a habitar el món que ve i preparar-nos per un canvi que ja ha començat.
Ens dirigim especialment als veïns i veïnes d’Argelaguer perquè la col·laboració amb els més propers serà imprescindible però el que aquí proposarem és vàlid per a tothom.
Us encoratgem a informar-vos i a preparar-vos, sense angoixa ni alarmisme, però convençuts de que el temps del creixement il·limitat s’ha acabat i que cal un nou model de societat.
Miquel Tort.