Il·lustració creada amb eines digitals (2025) per acompanyar aquesta entrada històrica del blog Reunió mensual d’Argelaguer en Transició – 28 d’abril Dissabte 28 d’abril, com estava previst, ens vam reunir al Casal d’Argelaguer 22 veïns i veïnes per a la trobada mensual del grup. 1. Aprovació del document marc Després d’un debat intens i enriquidor, vam revisar i … Continua la lectura de Assemblea AenT abril 2012
Argelaguer
1º Encuentro Ibérico de Iniciativas de Transición
El 1º Encuentro Ibérico de Iniciatives de Transición, celebrat a Zarzalejo (Madrid) els dies 20-22 d'abril de 2012, va reunir participants de diverses ciutats espanyoles i europees. El programa va incloure conferències, tallers i debats sobre la crisi actual i la necessitat de models alternatius, destacant la importància de la transició personal i comunitària.
Repartir el treball
El New Economic Foundation proposa reduir la setmana laboral a 21 hores com a nova norma per millorar el benestar social, econòmic i ambiental. Aquesta mesura busca abordar crisis com les desigualtats, el consum excessiu i el canvi climàtic, promovent relacions més igualitàries, temps per a viure, i una economia sostenible.